torsdag 20 juni 2013

Så vad sysslar jag med?

Jo just nu har jag semester, nästa vecka med och sen börjar jag jobba igen den första juli. Det är lite tidigt men jag fick välja på att gå i början på juni eller sista veckan i augusti. Då blev det ett lätt val.

Så vad gör jag på min semester? Jo jag fixar mitt hem och umgås med pälsmonstren som bor här.

Jag ledsnade på att ligga i min 105 centimeter breda säng som en jäkla ostbåge varje natt eftersom djuren gillar att ligga nära så nu är en dubbelsäng med förvaring under (tjohooooo) inköpt och papputen och brorsan har skruvat ihop den.

Underbart med utrymme när man sover, första natten envisades Simon att ligga ovanpå mig men jag puttade pardonlöst över honom till den andra sängen där Skräcken och Douglas låg. Nu får jag vara ifred!






Inga kommentarer: